29.8.09

Οι επισκέπτες μας του καλοκαιριού

Εγκαταλείποντας πριν 16 χρόνια την Αθήνα και επιλέγοντας για τόπο μόνιμης εγκατάστασης τη Σάμο, την επιλέξαμε -πέρα από τις φυσικές ομορφιές της- και για έναν ακόμη λόγο: Την απόστασή της από την Αθήνα. Δε θέλαμε να μείνουμε ως "Αθηναίοι" σ' ένα τόπο δορυφόρο της Αθήνας. Θέλαμε επίσης να φιλοξενούμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα γιαυτό και φροντίσαμε νάχουμε τον απαραίτητο χώρο. Οι περισσότεροι φίλοι μας, μας τίμησαν και τουλάχιστον μια φορά μας επισκέφτηκαν -αρκετοί περισσότερες- κι άλλοι μπορεί να έκαναν τις διακοπές τους εδώ γύρω, αλλά δεν παρέλειψαν να μας συναντήσουν.
Είναι εν μέρει αλήθεια ότι η απόσταση και ο χρόνος απομακρύνει τους ανθρώπους, τους ανθρώπους που αλλάζουν, ευτυχώς όμως υπάρχει και το internet, τα blogs, τα mails, η σύγχρονη χωρίς οικονομικό κόστος μορφή επικοινωνίας που συντηρεί τις επαφές μας σ' όλο το κόσμο. Είναι απίστευτο πόσο ζεστά νοιώθουμε κάθε φορά που μας έρχονται οι παλιοί μας φίλοι , όταν διαπιστώνουμε ότι μαζί τους έχουμε ακόμα κοινά πράγματα, πράγματα που μας συνέδεσαν στα χρόνια της νιότης μας: αγώνες κοινωνικούς, περιβαλλοντικούς και κυρίως το διαρκή αγώνα να μείνουμε άνθρωποι, άνθρωποι με αρχές και ήθος. Άνθρωποι που δεν στηρίζουν τις σχέσεις τους στο οικονομικό συμφέρον ή τη στάση ζωής τους στις προσωπικές τους φιλοδοξίες ποδοπατώντας οτιδήποτε άλλο.

Ο παλιός μου φίλος Πολυδεύκης με το γιό του Νικηφόρο


Θεανώ και Νικηφόρος


Δημητράκης και Αποστόλης στο σπίτι του γιου μου


Ο Δημητράκης με την μαμά του και κολλητή μου, την Ηλέκτρα


Τα κορίτσια μας Ίριδα και Μαρία με το μικρό Δημήτρη


Ο Δημήτρης με το αδέσποτο που μου μάζεψε, τη Τζίτζη όπως την ονόμασε!


Η Δέσποινα με τον μικρό αδερφό του γιου μου Ιωσήφ


Νίκος, Ελένη, Νικηφόρος, στο μπαρ του Νικηφόρου στο Ηραίον


Η αγαπημένη μου Ελένη στο "Επιούζιον" στο Λιμνιώνα.


Ο αδερφός μου Νίκος με την Ελένη σε μια βόλτα στο χωριό Κοντακαίϊκα


Δεν είναι μόνο όμως αυτοί που έρχονται, αλλά κι αυτοί που φεύγουν: Η οικογένεια Παριανού μετακομίζει στη Κρήτη. Εδώ στην αποχαιρετιστήρια βραδιά στο σπίτι τους. Η Μαρία με τη Φωτεινή και το Μανώλη -τραγουδούν- πάνω και κάτω ο Βαγγέλης με το Νίκο που παίζει μπουζούκι, λείπει η Ματίλντα. Παιδιά καλή διαμονή στο νέο σας τόπο και μη μας ξεχνάτε! Και Βαγγέλη μας αποκάλυψες το κρυμμένο σου ταλέντο στο τραγούδι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: