27.5.09

Μουσική Παρέα Σάμου


Να μ' αγαπάς, ήταν ο τίτλος της δουλειάς που μας παρουσίασε φέτος η Μουσική Παρέα Σάμου από το ομότιτλο τραγούδι, που κατά τη γνώμη μου αποδόθηκε υπέροχα. Όπως και το υπόλοιπο πρόγραμμα από κυρίως σύγχρονα -με μερικές εξαιρέσεις- έντεχνα τραγούδια. Οι ήχοι συνδυάστηκαν αρμονικά με τις φωτογραφίες που παράλληλα προβάλλονταν και αφορούσαν το φυσικό και οικιστικό περιβάλλον του νησιού μας. Οι φωτογραφίες δεν έδειχναν μόνο την ομορφιά του τόπου μας, αλλά και την ασχήμια από βίαιες επεμβατικές συμπεριφορές μας. Το μήνυμα όμως που μας έδωσε τελικά η μουσική παρέα ήταν αισιόδοξο: Πάντα θα κυλάει το νερό... αρκεί να κοινωνούμε τη μουσική που μας χαρίζει.



2 σχόλια:

IZA είπε...

ΗΔΥΛΗ καλημέρα. Τους έχω δει και τους έχω ακούσει και είναι πραγματικά καταπληκτικοί. Ελπίζω να παίξουν πουθενά το καλοκαίρι για να τους ξαναδώ.

Giorgos Varvakis είπε...

Καλησπέρα!!
Δεν έχει τύχει να τους ακούσω. Την "Παρέα" την έχω "γνωρίσει" από το φίλο μου το Γιώργη που είναι ενεργό μέλος της.
Από τη μικρή γεύση που πήρα μέσα από τα video, θεωρώ ότι είναι απίθανη ομάδα!!!
Μακάρι να μπορέσω να τους δω από κοντά το καλοκαίρι.
Καλό Σαββατοκύριακο