14.3.09

Πως να σωπάσω ...

2 σχόλια:

gskapetis είπε...

Κα-τα-πλη-κτι-κό Ηδύλη μου, το βίντεο βέβαια, αλλά και το τραγούδι και φυσικά αυτή η θεϊκή φωνή που ζωντάνευε τον στίχο και τον άφηνε να κυκλοφορεί ανάμεσά μας. "Στου βούρκου μέσα τα νερά, ποιά γλώσσα μου μιλάνε, αυτοί που μου ζητάνε , να χαμηλώσω τα φτερά;". Διαχρονικό και πανανθρώπινο το μήνυμα. Σ΄ευχαριστώ, μου έφτιαξες το βράδυ μου.

Στάθης είπε...

Με την εικαζόμενη βούλησή σου Ηδύλη (μας),συμπληρώνω το εικαστικό, αισθητικό, πνευματικό διαμάντι που μας πρόσφερες με την εκλεπτυσμένη επιλογή σου, με τους στίχους που αντέγραψα από την ιστοσελίδα:http://www.stixoi.info/


Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης
Άλλες ερμηνείες: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Πώς να σωπάσω μέσα μου
την ομορφιά του κόσμου;
Ο ουρανός δικός μου
η θάλασσα στα μέτρα μου

Πώς να με κάνουν να τον δω
τον ήλιο μ'άλλα μάτια;
Στα ηλιοσκαλοπάτια
Μ' έμαθε η μάνα μου να ζω...

Στου βούρκου μέσα τα νερά
ποια γλώσσα μου μιλάνε
αυτοί που μου ζητάνε
να χαμηλώσω τα φτερά;